Raport curent ulterior AGA Alum_30.12.2020
Mie, 12/30/2020 - 17:25În data de 30.12.2020 a avut loc Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Alum SA, care s-a desfășurat în concordanță cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă emis de Autoritatea de Supraveghere Financiară.
Au participat următorii acţionari:
- Alro SA, care deţine 81.595.860 acţiuni reprezentând 99,4026% din capitalul social; toate voturile corespunzătoare acţiunilor deţinute de acest acţionar au fost exprimate prin corespondenţă;
- Stan Rodica, care deţine 40 acţiuni reprezentând mai puţin de 0,0001 % din capitalul social;
- Răileanu Nicolae, care deţine 14524 acţiuni reprezentând 0,01769% din capitalul social; toate voturile corespunzătoare acţiunilor deţinute de acest acţionar au fost exprimate prin corespondenţă.
Acţionarii prezenţi la Adunarea Generală Ordinară (direct, prin reprezentanţi sau cu voturile exprimate prin corespondenţă) deţin acţiuni reprezentând 99,4204% din capitalul social. Ședința a fost condusă de Dl. Dobra Gheorghe, Președinte al Consiliului de Administrație.
Au fost luate următoarele decizii:
1. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă precizarea remunerației aferente administratorilor Societății pentru perioada decembrie 2018 până în prezent, în sensul că suma netă de 1.000 Euro/lună aprobată prin Hotărârea Adunării Generale Ordinare a Acționarilor nr. 41/24.04.2018 reprezintă suma brută de 1.710 Euro/lună, iar suma neta de 3.000 Euro/lună aprobată prin Hotărârile Adunării Generale Ordinare a Acționarilor nr. 42/24.04.2019 și nr. 44/29.04.2020 reprezintă suma brută de 5.130 Euro/lună.
2. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru, însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă împuternicirea d-nei Feodorof Mariana pentru efectuarea tuturor formalităţilor necesare în vederea înregistrării hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor.
3. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru, însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă data de 22 ianuarie 2021 ca dată de înregistrare a acţionarilor, pentru opozabilitatea hotărârilor luate în şedinţa Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, în conformitate cu dispoziţiile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente de piață și operațiuni de piață.
4. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru, însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă data de 21 ianuarie 2021 ca ex date, în conformitate cu dispoziţiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, emis de ASF.
În data de 30.12.2020 a avut loc Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor Alum SA
Au participat următorii acţionari:
- Alro SA, care deţine 81.595.860 acţiuni reprezentând 99,4026% din capitalul social; toate voturile corespunzătoare acţiunilor deţinute de acest acţionar au fost exprimate prin corespondenţă;
- Stan Rodica, care deţine 40 acţiuni reprezentând mai puţin de 0,0001 % din capitalul social;
- Răileanu Nicolae, care deţine 14524 acţiuni reprezentând 0,01769% din capitalul social; toate voturile corespunzătoare acţiunilor deţinute de acest acţionar au fost exprimate prin corespondenţă.
Acţionarii prezenţi la Adunarea Generală Extraordinară (direct, prin reprezentanţi sau cu voturile exprimate prin corespondenţă) deţin acţiuni reprezentând 99,4204% din capitalul social.
Au fost luate următoarele decizii:
1. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă încheierea de către Societate, în calitate de împrumutat și constituitor de garanții, a două facilități de credit de tip revolving, o facilitate pentru finanțarea activității curente a Societății și a doua facilitate pentru emiterea angajamentelor bancare (scrisori de garanție și acreditive), cu o valoare totală a creditului de până la 3.000.000 USD, cu Garanti Bank România S.A. (denumită în continuare „Creditorul”), în calitate de creditor precum și a oricăror altor documente aferente tranzacției (denumit în continuare „Creditul Garanti”).
2. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă constituirea de către Societate a următoarelor ipoteci care vor garanta Creditul Garanti:
(1) ipoteca imobiliară asupra:
(i) terenului în suprafață de 327.222 mp, având numărul cadastral 32495, înscris în cartea funciară nr. 32495 a localității Tulcea;
(ii) terenului în suprafață de 794.039 mp, având numărul cadastral 32987, înscris în cartea funciară nr. 32987 a localității Tulcea;
(iii) terenului în suprafață totală de 66.598 mp din acte si 66.580 mp rezultati din măsurători cadastrale, având numărul cadastral 33753, înscris în cartea funciară nr. 33753 a localității Tulcea;
(iv) terenului în suprafață de 27.422 mp, având numărul cadastral 33757, înscris în cartea funciară nr. 33757 a localității Tulcea;
(v) terenului în suprafață de 31.748 mp, având numărul cadastral 33754, înscris în cartea funciară nr. 33754 a localității Tulcea;
(vi) terenului în suprafață de 30.175 mp, având numărul cadastral 33767, înscris în cartea funciara nr. 33767 a localității Tulcea;
(vii) tuturor construcțiilor prezente și viitoare, edificate sau care urmează a fi edificate pe terenurile menționate la punctele (i) – (vi) anterior, împreună cu toate dependințele, dispozitivele și echipamentele aferente acestora care reprezintă imobile prin destinație și împreună cu toate cotele corespunzătoare din terenurile intravilane având destinația de drumuri de acces sau căi de servitute („Ipotecile Imobiliare”)
(2) ipoteca mobiliară asupra:
(i) tuturor mijloacelor fixe, prezente și viitoare ale Societății cu o valoare contabilă netă individuală mai mare de 10.000 USD;
(ii) tuturor stocurilor de materii prime și produse, prezente și viitoare, ale Societății;
(iii) tuturor drepturile de creanță, prezente și viitoare, ale Societății, cu excepția creanțelor care fac obiectul contractelor de factoring și cu alte excluderi care vor fi agreate cu Creditorul;
(iv) creanțelor Societății din contractele de vânzare-cumpărare de alumină încheiate cu Alro S.A. Slatina;
(v) tuturor conturile bancare, prezente și viitoare, ale Societății, și asupra sumelor de bani aflate în creditul lor sau cu care sunt creditate, cu excepția conturilor care fac obiectul contractelor de factoring și cu alte excluderi care vor fi agreate cu Creditorul;
(vi) veniturilor din polițele de asigurare ale Societății care acoperă bunurile Societății care fac obiectul garanțiilor constituite (împreună cu documentele menționate la pct. (i)-(vi) „Ipotecile Mobiliare”).
(în continuare Ipotecile Imobiliare și Ipotecile Mobiliare vor fi denumite împreună „Ipotecile”). Ipotecile vor garanta îndeplinirea de către Societate a tuturor obligațiilor prezente și viitoare rezultând din sau în legatură cu Creditul Garanti.
3. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă autorizarea și împuternicirea Consiliului de Administrație al Societății să:
(i) negocieze și să aprobe formele finale și să încheie Creditul Garanti și contractele prin care se vor constitui Ipotecile, precum și toate și oricare alte documente sau contracte aferente sau generate de tranzacțiile de mai sus (indiferent de forma folosită, incluzând dar fără a se limita la: orice amendamente la acestea, scrisori de onorarii, aplicații, cereri de tragere, instrucțiuni, comunicări, anexe, notificări, certificări, confirmări, modificări ale scadenței împrumutului, modificări ale comisioanelor, scopului ori utilizarea împrumutului, novații, scrisori de rambursare, modificări ale obligațiilor restrictive Societății etc.), oricare dintre acestea putând cuprinde clauze restrictive în materie de constituire de garanții;
(ii) îndeplinească toate formalitățile și, în general, să facă și să execute în numele Societății orice acțiune pe care o consideră necesară, adecvată și de dorit pentru angajarea Societății în scopul executării hotărârilor menționate anterior, în fața autorităților relevante, notar public, autorități locale și centrale, Oficiile de Cadastru și Publicitate Imobiliară, Registrul Național de Publicitate Mobiliară, Oficiul Registrului Comerțului etc. după caz.
4. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă împuternicirii Directorului General și Directorului Financiar să semneze împreună, în numele și pe seama Societății și să reprezinte Societatea referitor la toate documentele și persoanele/ entitățile/ autoritățile menționate la pct. 3 (ii) de mai sus. Directorul General și/sau Directorul Financiar vor putea acorda împuternicire altor persoane, persoane fizice sau juridice, la discreția lor, pentru îndeplinirea sarcinilor asumate, iar aceste persoane vor avea putere deplină să acționeze în numele și pe seama Societății, semnătura lor fiind pe deplin obligatorie pentru Societate pentru semnare.
5. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă împuternicirea doamnei Feodorof Mariana pentru efectuarea tuturor formalităților necesare în vederea înregistrării hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor.
6. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă data de 22 ianuarie 2021 ca data de înregistrare a acționarilor, pentru opozabilitatea hotărârilor luate în ședința Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, în conformitate cu dispozițiile articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente de piața și operațiuni de piață.
7. Cu un număr de 81.610.424 voturi pentru, însemnând 100% din capitalul social reprezentat în adunare, se aprobă data de 21 ianuarie 2021 ca ex date, în conformitate cu dispozițiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, emis de A.S.F.