Raport curent anterior AGA Alum martie 2025

Mar, 02/25/2025 - 17:07
Prin prezentul raport curent vă informam despre convocarea Adunărilor Generale Ordinară și Extraordinară a Acționarilor Alum S.A.:
 
I. Prin Hotărârea nr. 387/24.02.2025, Consiliul de Administrație al Alum S.A. (denumită în continuare “Societatea”), cu sediul în Tulcea, str. Isaccei nr. 82, jud. Tulcea, România, înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. J36/29/1991, CUI 2360405, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările ulterioare, convoacă Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la sfârșitul zilei de 19 martie 2025, considerată dată de referință, pentru data de 31 martie 2025, începând cu orele 11.00 și respectiv începând cu  orele 11.30 la sediul Societății din Tulcea, str. Isaccei nr. 82, jud. Tulcea, România.
 
În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezență prevăzut de Actul constitutiv al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea  nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară și cea de-a doua Adunare Generală Extraordinară a Acționarilor, pentru data 1 aprilie 2025, începând cu orele 11.00 și respectiv începând cu orele 11.30 la sediul Societății din Tulcea, str. Isaccei nr. 82, jud. Tulcea, România.
 
II. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor este următoarea:
 
1. Alegerea a doi administratori ca urmare a demisiilor dlui. Gheorghe Dobra și a dlui. Marin Cilianu. 
2. Aprobarea împuternicirii doamnei Mariana Feodorof pentru efectuarea tuturor formalităților necesare în vederea înregistrării hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor.
3. Aprobarea datei de 30 aprilie 2025 ca dată de înregistrare a acționarilor, pentru opozabilitatea hotărârilor luate în ședința Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, în conformitate cu dispozițiile articolului 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
4. Aprobarea datei de 29 aprilie 2025 ca ex date, în conformitate cu dispozițiile  art. 187 pct. 11 din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și  operațiuni de piață, emis de A.S.F.
 
III. Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor este următoarea:
 
1. Aprobarea modificării Actului Constitutiv în sensul eliminării cuvântului „comercială” din sintagma „societate comercială”.
2. Aprobarea modificării art. 6 alin. (2) din Actul Constitutiv ca urmare a recodificării CAEN Rev. 3 și a reglementărilor în vigoare, după cum urmează:
„(2) Obiectul secundar de activitate al societății se precizează după cum urmează:
· Extracția minereurilor feroase (cod CAEN 0710)
· Extracția altor minereuri metalifere neferoase (cod CAEN 0729)
· Activități de servicii anexe pentru extracția mineralelor (cod CAEN 0990)
· Fabricarea altor produse alimentare n.c.a. (cod CAEN 1089)
· Fabricarea de articole tehnice și industriale din textile (cod CAEN 1396)
· Fabricarea de articole de îmbrăcăminte pentru lucru (cod CAEN 1423)
· Prelucrarea și finisarea lemnului (cod CAEN 1612)
· Fabricarea altor elemente de dulgherie și tâmplărie, pentru construcții (cod CAEN 1623)
· Fabricarea ambalajelor din lemn (cod CAEN 1624)
· Finisarea articolelor din lemn (cod CAEN 1627)
· Alte activități de tipărire n.c.a.  (cod CAEN 1812)
· Fabricarea altor produse chimice anorganice, de bază (cod CAEN 2013)
· Producția de metale feroase sub forme primare și de feroaliaje (cod CAEN 2410)
· Metalurgia aluminiului (cod CAEN 2442)
· Producția altor metale neferoase (cod CAEN 2445)
· Fabricarea de construcții metalice și părți componente ale structurilor metalice (cod CAEN 2511)
· Acoperirea metalelor (cod CAEN 2551)
· Tratamente termice ale metalelor (2552)
· Operațiuni de mecanică generală (cod CAEN 2553)
· Fabricarea motoarelor, generatoarelor și transformatoarelor electrice (cod CAEN 2711)
· Repararea și întreținerea articolelor fabricate din metal (cod CAEN 3311)
· Repararea și întreținerea mașinilor (cod CAEN 3312)
· Repararea și întreținerea echipamentelor electronice și optice (cod CAEN 3313)
· Repararea și întreținerea echipamentelor electrice (cod CAEN 3314)
· Repararea și întreținerea navelor și bărcilor, civile (cod CAEN 3315)
· Repararea și întreținerea altor echipamente civile de transport n.c.a. (cod CAEN 3317)
· Repararea și întreținerea altor echipamente (cod CAEN 3319)
· Instalarea mașinilor și echipamentelor industriale (cod CAEN 3320)
· Producția de energie electrică din resurse neregenerabile (cod CAEN 3511)
· Producția de energie electrică din resurse regenerabile (cod CAEN 3512)
· Transportul energiei electrice (cod CAEN 3513)
· Distribuția energiei electrice (cod CAEN 3514)
· Comercializarea energiei electrice (cod CAEN 3515)
· Depozitarea energiei electrice (cod CAEN 3516) 
· Comercializarea combustibililor gazoși, prin conducte (cod CAEN 3523)
· Depozitarea gazelor, ca parte a serviciilor de furnizare (cod CAEN 3524)
· Furnizarea de abur și aer condiționat (cod CAEN 3530)
· Activități ale agenților și brokerilor din domeniul energiei electrice și a gazelor naturale (cod CAEN 3540)
· Captarea, tratarea și distribuția apei (cod CAEN 3600)
· Colectarea și epurarea apelor uzate (cod CAEN 3700)
· Colectarea deșeurilor nepericuloase (cod CAEN 3811)
· Colectarea deșeurilor periculoase (cod CAEN 3812)
· Recuperarea materialelor reciclabile (cod CAEN 3821)
· Alte activități de tratare a deșeurilor (cod CAEN 3823)
· Alte activități de eliminare a deșeurilor (cod CAEN 3833)
· Activități și servicii de decontaminare (cod CAEN 3900)
· Lucrări de construcții ale clădirilor rezidențiale și nerezidențiale (cod CAEN 4100)
· Lucrări de construcții ale drumurilor și autostrăzilor (cod CAEN 4211)
· Lucrări de construcții ale proiectelor utilitare pentru fluide (cod CAEN 4221)
· Lucrări de construcții ale proiectelor utilitare pentru electricitate și telecomunicații (cod CAEN 4222)
· Lucrări de construcții ale altor proiecte inginerești n.c.a. (cod CAEN 4299)
· Lucrări de demolare a construcțiilor (cod CAEN 4311)
· Lucrări de pregătire a terenului (cod CAEN 4312)
· Lucrări de instalații electrice (4321)
· Lucrări de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat (cod CAEN 4322)
· Lucrări de izolații (cod CAEN 4323)
· Alte lucrări de instalații pentru construcții (cod CAEN 4324)
· Lucrări de tâmplărie și dulgherie (cod CAEN 4332)
· Lucrări de pardosire și placare a pereților (cod CAEN 4333)
· Lucrări de vopsitorie, zugrăveli și montări de geamuri (cod CAEN 4334)
· Alte lucrări de finisare (cod CAEN 4335)
· Lucrări de învelitori, şarpante şi terase la construcţii (cod CAEN 4341)
· Alte lucrări speciale de construcții pentru clădiri (cod CAEN 4342)
· Lucrări speciale de construcții pentru proiecte de geniu civil (cod CAEN 4350)
· Activități de zidărie (cod CAEN 4391) 
· Alte lucrări speciale de construcții n.c.a. (cod CAEN 4399)
· Intermedieri în comerțul cu combustibili, minereuri, metale și produse chimice pentru industrie (cod CAEN 4612)
· Intermedieri în comerțul cu produse diverse (cod CAEN 4619)
· Comerț cu ridicata al echipamentului informatic și de telecomunicații (cod CAEN 4650)
· Comerț cu ridicata al mașinilor-unelte (cod CAEN 4662)
· Comerț cu ridicata al mașinilor pentru industria minieră și construcții (cod CAEN 4663)
· Comerț cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi și gazoși și al produselor derivate (cod CAEN 4681) 
· Comerț cu ridicata al metalelor și minereurilor metalice (cod CAEN 4682)
· Comerț cu ridicata al materialului lemnos și al materialelor de construcție și echipamentelor sanitare (cod CAEN 4683)  
· Comerț cu ridicata al echipamentelor și furniturilor de fierărie pentru instalații sanitare și de încălzire (4684) 
· Comerț cu ridicata al produselor chimice (cod CAEN 4685)
· Comerț cu ridicata al altor produse intermediare (cod CAEN 4686)
· Comerț cu ridicata al deșeurilor și resturilor (cod CAEN 4687)
· Comerț cu ridicata nespecializat (cod CAEN 4690)
· Comerț cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse nealimentare (cod CAEN 4712)
· Comerț cu amănuntul al echipamentului informatic și de telecomunicații (cod CAEN 4740)
· Comerț cu amănuntul al articolelor de fierărie, al materialelor de construcții, al articolelor din sticlă și a celor pentru vopsit (cod CAEN 4752)
· Comerț cu amănuntul al pieselor și accesoriilor pentru autovehicule (cod CAEN 4782)
· Transporturi rutiere de mărfuri (cod CAEN 4941)
· Transporturi prin conducte (cod CAEN 4950) 
· Depozitări (cod CAEN 5210)
· Activități de servicii anexe transporturilor pe apă (cod CAEN 5222)
· Manipulări (cod CAEN 5224)
· Activități de servicii logistice pentru transporturi (cod CAEN 5225)
· Alte activități anexe transporturilor (cod CAEN 5226)
· Activități de intermediere pentru transportul de marfă (cod CAEN 5231)
· Alte servicii de cazare (cod CAEN 5590)
· Alte servicii de alimentație n.c.a. (cod CAEN 5622)
· Activități de editare a cărților (cod CAEN 5811)
· Alte activități de editare (cod CAEN 5819)
· Activități de telecomunicații prin rețele cu cablu, prin rețele fără cablu și prin satelit (cod CAEN 6110)
· Activități de revânzare a serviciilor de telecomunicații și servicii de intermediere pentru telecomunicații (cod CAEN 6120) 
· Activități de consultanță în tehnologia informației și de management (gestiune și exploatare) al mijloacelor de calcul (cod CAEN 6220)
· Alte activități de servicii privind tehnologia informației (cod CAEN 6290)
· Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe (cod CAEN 6310)
· Cumpărarea și vânzarea de bunuri imobiliare proprii (cod CAEN 6811)
· Dezvoltare (promovare) imobiliară (cod CAEN 6812)
· Închirierea și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate (cod CAEN 6820)
· Activități ale direcțiilor (centralelor), birourilor administrative centralizate (cod CAEN 7010)
· Activități de consultanță în afaceri și management (cod CAEN 7020)
· Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea (cod CAEN 7112)
· Activități de testări și analize tehnice (cod CAEN 7120)
· Cercetare-dezvoltare în științe naturale și inginerie (cod CAEN 7210)
· Cercetare-dezvoltare în științe sociale și umaniste (cod CAEN 7220)
· Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice (cod CAEN 7320)
· Activități în domeniul relațiilor publice și al comunicării (cod CAEN 7330)
· Alte activități profesionale, științifice și tehnice n.c.a. (cod CAEN 7499)
· Activități de închiriere și leasing cu autoturisme și autovehicule rutiere ușoare (cod CAEN 7711)
· Activități de închiriere și leasing cu autovehicule rutiere grele (cod CAEN 7712)
· Activități de închiriere și leasing cu mașini și echipamente pentru construcții (cod CAEN 7732)
· Activități de închiriere și leasing cu mașini și echipamente de birou (inclusiv calculatoare) (cod CAEN 7733)
· Activități de închiriere și leasing cu alte mașini, echipamente și bunuri tangibile n.c.a. (cod CAEN 7739)
· Activități de servicii-suport combinate (cod CAEN 8110)
· Activități generale de curățenie a clădirilor (cod CAEN 8121)
· Activități specializate de curățenie (cod CAEN 8122)
· Alte activități de curățenie (cod CAEN 8123)
· Învățământ secundar, tehnic sau profesional (cod CAEN 8532)
· Alte forme de învățământ n.c.a. (cod CAEN 8559)
· Activități de servicii-suport pentru învățământ (cod CAEN 8569)
· Activități ale psihologilor și psihoterapeuților, cu excepția medicilor (cod CAEN 8693)
· Alte activități referitoare la sănătatea umană n.c.a. (cod CAEN 8699)
· Repararea și întreținerea calculatoarelor și a echipamentelor de comunicații (cod CAEN 9510)
· Repararea și întreținerea autovehiculelor (cod CAEN 9531)”
3. Aprobarea modificării art. 8 alin. (1) din Actul Constitutiv al Societății, după cum urmează:
„(1) Evidența acțiunilor se ține de către Depozitarul Central S.A. cu sediul în București, sector 1, Șoseaua Nicolae Titulescu nr. 4-8, Clădirea America House, Aripa de Est, etajul 1, cod poștal 011141, CUI 9638020.”
4. Aprobarea modificării art. 15 alin. (5) din Actul Constitutiv al Societății ca o consecință a alegerii a doi membri al Consiliului de Administrație, astfel:
“(5) Componenta Consiliului de Administrație este următoarea:
· Igor Higer - [date cu caracter personal]; 
· Popa Ioan - [date cu caracter personal];
· Duralia Mihaela- [date cu caracter personal];
· ♦♦♦ (Actul constitutiv al Societății se va completa cu datele administratorului ales de Adunarea Generala Ordinară a Acționarilor)
· ♦♦♦ (Actul constitutiv al Societății se va completa cu datele administratorului ales de Adunarea Generala Ordinară a Acționarilor)”.
 
 
5. Aprobarea împuternicirii doamnei Mariana Feodorof pentru efectuarea tuturor formalităților necesare în vederea înregistrării hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, inclusiv pentru semnarea Actului Constitutiv al Societății, modificat conform hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor. 
6. Aprobarea datei de 30 aprilie 2025 ca dată de înregistrare a acționarilor, pentru opozabilitatea hotărârilor luate în ședința Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, în conformitate cu dispozițiile articolului 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
7. Aprobarea datei de 29 aprilie 2025 ca ex date, în conformitate cu dispozițiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, emis de A.S.F.
 
IV. Unul sau mai mulți acționari care dețin, individual sau împreună cel puțin 5% din capitalul social al Societății,  are/au dreptul: 
(a) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a celor două Adunări Generale ale Acționarilor (fiecare punct nou va fi însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de cele două Adunări Generale) și 
(b) de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a celor două Adunări Generale ale Acționarilor, 
 
în termen de 15 zile de la data publicării prezentului convocator, respectiv până cel târziu la data de 13 martie 2025. 
Aceste drepturi vor fi exercitate numai în scris. 
 
V. Acționarii au dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a celor două Adunări Generale, răspunsurile urmând a fi publicate pe pagina de Internet a Societății www.alum.ro. Întrebările vor fi depuse sau expediate la sediul Societății astfel încât să fie înregistrate la registratura Societății până cel târziu la data de 21 martie 2025, ora 16.00, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU ADUNĂRILE GENERALE ORDINARĂ ȘI/SAU EXTRAORDINARĂ ALE ACȚIONARILOR DIN 31 MARTIE/1 APRILIE 2025”.
 
VI. Acționarii înregistrați la data de referință își pot exercita dreptul de a participa și de a vota în Adunările Generale Ordinară și Extraordinară ale Acționarilor direct, prin corespondență sau prin reprezentant cu împuternicire specială/generală. Împuternicirea generală va putea fi acordată de acționar, în calitate de client, doar unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, sau unui avocat. 
 
VII. În cazul în care acționarii își desemnează reprezentanți pentru a participa și vota în cadrul Adunărilor Generale Ordinară și Extraordinară ale Acționarilor, notificarea desemnării acestora va fi transmisă Societății numai în scris.
 
VIII. Formularele de buletin de vot prin corespondență și formularele de împuterniciri speciale pentru reprezentarea acționarilor în Adunările Generale Ordinară și Extraordinară ale Acționarilor se pot obține de la sediul Societății, precum și de pe pagina de Internet a Societății www.alum.ro.  
 
IX. Formularele de vot prin corespondență, completate de acționari fie în limba română, fie într-o limbă străină de largă circulație în domeniul financiar internațional, vor fi depuse sau expediate la registratura Societății, în original, prin scrisoare recomandată sau vor fi transmise prin e-mail, cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătură electronică, republicată, la adresa mfeodorof@alum.ro – însoțită în acest caz de o cerere de confirmare a citirii (read receipt request în limba engleză), împreună cu copia actului de identitate pentru acționarii - persoane fizice sau copia actului de identitate a reprezentantului legal al acționarului - persoană juridică, semnatar al Formularului de vot prin corespondență, astfel încât să fie înregistrate la Registratura Societății/recepționate la adresa de e-mail mfeodorof@alum.ro astfel:
- până cel târziu la data de 29 martie 2025 ora 09.00, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “VOT PRIN CORESPONDENȚĂ PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN 31 MARTIE/1 APRILIE 2025; În cazul buletinelor de vot prin corespondență pentru vot secret, buletinele de vot prin corespondență vor fi introduse într-un plic separat pe care se va menționa “VOT SECRET PRIN CORESPONDENȚĂ PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN 31 MARTIE/1 APRILIE 2025”; 
- până cel târziu la data de 29 martie 2025 ora 09.30, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “VOT PRIN CORESPONDENȚĂ PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN 31 MARTIE/1 APRILIE 2025”.
 
În cazul formularelor de buletin de vot prin corespondenta transmise cu semnatura electronica extinsa incorporata, Alum pune la dispoziția expeditorilor numerele de telefon +40 (0)240 535 535 sau +40 (0)240  535 022, interior 105 pentru a verifica recepționarea mesajului conținând votul astfel exprimat.
 
X. Buletinele de vot prin corespondență care nu sunt primite în forma și în termenul stipulat la art. IX din prezenta convocare nu vor fi luate în calcul pentru determinarea cvorumului de prezență și vot precum și la numărătoarea voturilor în Adunările Generale Ordinară și Extraordinară ale Acționarilor.
 
XI. Împuternicirile pentru reprezentarea acționarilor în Adunarea Generală, completate de acționari fie în limba română, fie într-o limbă străină de largă circulație în domeniul financiar internațional, însoțite de copia actului de identitate al reprezentantului desemnat, vor fi depuse sau expediate, la registratura Societății, în copie cuprinzând mențiunea conformității cu originalul sub semnătură reprezentantului, prin scrisoare recomandată sau vor fi transmise prin e-mail, cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătură electronică, republicată, la adresa mfeodorof@alum.ro – însoțită în acest caz de o cerere de confirmare a citirii (read receipt request în limba engleză) - astfel încât să fie înregistrate la registratura Societății/recepționate la adresa mfeodorof@alum.ro,:
- până cel târziu la data de 29 martie 2025 ora 09.00, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN 31 MARTIE/1 APRILIE 2025”;
- până cel târziu la data de 29 martie 2025 ora 09.30, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR 31 MARTIE/1 APRILIE 2025”;
 
În cazul împuternicirilor transmise cu semnătură electronică extinsă încorporată, Alum pune la dispoziția expeditorilor  numerele de telefon +40 (0)240 535 535 sau +40 (0)240  535 022, interior 105 pentru a verifica recepționarea mesajului conținând votul astfel exprimat.
 
XII. Numai persoanele care sunt înregistrate ca acționari la data de referință au dreptul de a participa și de a vota în cadrul Adunărilor Generale Ordinară și Extraordinară ale Acționarilor din data de 31 martie/1 aprilie 2025, personal, prin corespondență sau prin reprezentant cu împuternicire specială. 
 
XIII. Candidaturile la funcția de administrator se vor posta pe pagina de Internet a societății în ziua înregistrării lor la Societate. Candidaturile pentru poziția de administrator se pot depune până la data de 17 martie 2025. Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția de administrator se află la dispoziția acționarilor la sediul Societății sau pe pagina de internet, putând fi consultată și completată de acționari.
 
XIV. Documentele și materialele informative referitoare la subiectele aflate pe ordinea de zi a celor două Adunări Generale, precum și proiectele de hotărâri pentru punctele de propuneri de pe ordinea de zi a celor două Adunări Generale, formularele de buletin de vot prin corespondență și de împuternicire specială pentru reprezentarea acționarilor în Adunările Generale Ordinară și Extraordinară ale Acționarilor, precum și Regulamentul pentru exercitarea dreptului de vot în Adunările Generale de carte acționarii Alum S.A. Tulcea, se află la dispoziția acționarilor la sediul Societății din Tulcea, str. Isaccei, nr. 82, jud. Tulcea, România și sunt postate pe pagina de Internet a Societății www.alum.ro începând cu data de 25 februarie 2025, începând cu orele 16:00.
 
Informații suplimentare se pot obține la tel. 0240.535.022.
 
 
 
             Genoveva Năstase                                     Mihaela Duralia
Președintele Consiliului de Administrație               Director Financiar
Hide URL: 
Show URL